Se positivt

Ja idag är det som sagt söndag, snart slut på helgen..

Igår spelade jag match met Knutby..det blev 2-2...så med andra ord ligger vi på delad andraplats med knutby i upplandsserien....

Sen när jag kom hem så satte jag mig tv:n...
mamma kommer å säger,
"ska vi inte åka till Holmarna å se hur dom bor"
Men så sa jag
"Niclas ringde mig nyss å han frågade om jag ville följa med och grilla hemma hos dom"
Mamma:
"jaha..var det ingen som frågade mig"


sen ringde hon till Holmarna å frågade om vi fick komma å det fick vi så jag gjorde mig i ordning så vi kunde åka dit..

Efter jag hade duschat ser jag mina arbetskläder på sängen å tänker lite...
Säger till mamma:
"du mamma, det brukar ju vara klädteman på 360, vad är det hos Holmarna på Ekerö, är det "kom som du jobbar"?
hon bara skratta å sa:
"haha ja va roligt har du dina ICA kläder hemma?"
jag svara:
"ja det har jag"

å sen bytte vi om till arbetskläder...mamma ringde Niclas å berättade vår (min) idé å han tyckte det var skitkul så han bytte om till sina arbetskläder också..
När vi kom fram så skrattade dom åt oss å sen bytte vi om igen...

Idag är det arbete igen..ska jobba 10-20....känns inte så kul på en söndag men men bara se glad ut ändå...man får ju pengar för det..


Nej nu ska jag bara sminka mg lite sen bär det av till jobbet..
ha en bra dag
pussar å kramar

Saknar min Cyle...han kommer hem igen på måndag då vi har en månad
Saknar min stjärnsyster <3
Tycker om er + mina familjer hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0