Midsommar

Å i fredags var det midsommarafton också...kul kul..
Vi åkte till min moster på Ekerö där vi alltid brukar vara..
Vissa dansade runt midsommarstången å jag stod självklart vid chokladjhulet ett tag men vann inget...
Dom hade ju höjt priset också..nu kostar det 10 kr istället för 5..

Sen gick vi upp till min moster igen å gick tipsrunda...gick ganska bra..kom på en delad 3:e plats :P
Efter det åt vi smått och gott...sen efter maten kom grannarna över och skulle utmana oss i fotboll å hade hoppats på att vinna men så var inte fallet...
Vi spöade dom Stort...6-1 till oss...jag stod i mål å först sa grannarna att jag var duktig å så å att jag gjorde bra räddningar...sen efter ett tag så frågade dom om jag var målvakt å så sa jag att jag var det..
Efter matchen frågade dom om jag var seriös..om jag var målvakt..dom tyckte att jag var duktig i målet hehe,,

Vi hade självklart gjort en hejaramsa...
så här lyder den:
Här kommer vi från Zetterberg
kommer här och sätter färg,
Snart så ska ni mål få se,
lägg er ner på knä och be
Zäta, Zäta, Zäta :)


Efter matchen gjorde folk lite vad dom ville..sen skulle vi fika men då kom grannen över igen å frågade om vi skulle komma över på allsång...
Det var bara jag, mamma å min brorsas flickvän Frida som gick över...blev bjudna på drinkar å så hehe..
Sen sa några från grannarna att det var fusk att jag stod i mål haha..men det tyckte varken jag eller någon från Zetterbergarna (min släkt)

Vi hade en trevlig midsommarafton med andra ord...

Delar upp mitt uppdaterande annars blir det så långt å så jobbigt att läsa...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0