Kycklingar

Nu sitter jag här i soffan.
Kom hem från jobbet för ett tag sen...det har gått bra idag..har suttit i kassan hela dan..
I morgon ska jag jobba igen..jobbar 13-20 i morgon..
nästa vecka tror jag att jag får mina arbetstider som var sagda...med andra ord 7-16 tisd-fred

Pappa kom hem för ett tag sen också å så berättade han att vi hade fått kycklingar.. =)
Måste nästan gå och kolla på dom söta filurerna



Nyss gick ena grannpojken utanför...pappa öppnade dörren å så frågade han vart våra katter var...går bara över för att kolla liksom...
Han har smygtittat på oss när vi badat och ätit förut...vadå spionera på grannarna...
Dom har tydligen en kanin som springer runt också...såg den här för nån dag sen.
Det är ju farligt ju...vi bor så nära vägen...vi bor på en tav Sveriges farligaste vägar också...
fattar inte hur dom kan ha kaninen lös...
Sen ahr dom en stackars hund osm får sitta fast i en lina hela dagarna,
Den skäller hela tiden, så fort man går utanför dörren så brukar man höra den..
Stackars små djur..

aja nu har jag inget mer att skriva
Ha en bra dag
puss å kram

Kommentarer
Postat av: Katta

aaah små kycklingar :P

2007-06-11 @ 22:44:21
URL: http://dishearten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0