Jobb

igår avr det Fredag..
Med andra ord började helgen...
Jag hade tänkt mig att söka lite jobb igår...
Jag han ens inte åka nån stans förns pappa hade frågat chefen på ICA i Kragsta om han behövde folk..
Rätt som det var ringde pappa å sa att jag hade fått ett jobb..
Jag har fått jobb på ICA kragsta...spännande
jobbar 7-16 varje dag vad jag vet, förutom helger...
Men jag börjar på måndag...ska bli kul
Sedan på kvällen skulle Frida å jag gå ut, vi satte oss på bussen, tog oss en cider å sen när vi avr i Täby, "vill vi verkligen gå ut"...nja det ville vi nog inte så vi hoppade av vid ICA STOP å köpte oss en glass å lite naturgodis å sen åkte vi hem igen.
Kändes ändå skönt att vara hemma nån kväll också =)

Idag har jag avrit med Flisan...vi var i Shitsta å kollade på jeans till Frida.
Sen åkte vi hem å hoppade i poolen..hade en trevlig dag med dig gumman

Ikväll ska jag tydligen på nån inflyttningsfest..
Man får hoppas på att det blir kul...

i morgon får man se vad om händer...men det brukar alltid händ nåt :)

Ha det toppen gott folk
Tycker om min familj, extra familj och Cyle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0