Helg igen


Veckorna rullar på som bara den..
Nu är det ju helg igen.

Denne vacka har jag jobba å jobbat :P
haft tid med lite träning också...
Idag har jag bland annat jobbat 9,5 timmar...fast i odm timmarna har jag 45 min rast..

Blev en chaufför till min bror ikväll också...
hade inget för mig så jag var snäll å hämtade honom..
Han sa om jag ville tjäna lite snabba pengar kunde jag hämta Theres hans flickvän inatt också
jag frågade ju vart nån stans...för om det var i närheten utav Vallentuna så kunde jag jag hänta för en liten summa...men nu visade det sig att hon skulle hämtas i Solna å dit orkar jag inte åka..

Enligt Frida har jag nog blivit lite pengakåt...å visst jag blir glad när jag får pengar men nja jag är väl bara lite pengakåt.. Inte mycket faktiskt om jag ska vara ärlig men lite...jag försöker spara till vår resa i Augusti :P

Nu sitter man här som vanligt framför datorn...
Har egentligen inget vettigt att skriva men skriver ändå =)
Skulle inte ha jobbat i helgen men det var en tjej som blev sjuk så jag ska jobba extra på söndag..
10 timmar...å rast är inräknad då också..
Men man ska inte klaga...det är 100% OB hela söndan :P härligt :)...
hehe nu kom det där med pengar upp igen haha...ooops

Aja nu ska jag sova...är trött efter dagens arbete..
ha det bra gott folk
Simma lugnt

Tycker om
Cyle..saknar dig massor
Stjärnsyster
Mina familjer

Kommentarer
Postat av: Helene

Tack för peppningen Malin:P nu ska ja fan greja det här!!! Hoppas allt är bra med dig Puss o kramen Hellen

2007-06-16 @ 13:46:41
URL: http://ova.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0