En månad


Japp stämmer bra det
Igår var det en månad sen jag och Cyle blev tillsammans..
Vad gjorde vi då undrar ni..
Jo vi åt på en Italiensk restaurant  (blev bjuden) å sen åkte vi hem till mig och såg på en film..
det var en mysig kväll... :P
Hade ju inte träffat min Cyle på en vecka...å så ska han åka iväg igen på midsommarafton till USA..
Han kommer vara borta i 15 dagar...det är bara att hålla ut hehe...
Hoppas bara tiden går fort..


Idag har jag jobbat..
först började det med att Fredrika sa att Wanessa var försenad...
sen efter 30 min en timma så säger hon att Wanessa inte kunde komma..
Med andra ord blev jag själv på frukt och grönt...
Trodde att jag skulle bli klar tidigare än vad jag blev...
men men som tur var, var det inte alltför mycket kunder..
Hoppas att morgondagen blir bättre

Tycker om MIN Cyle
Saknar min Stjärnsyster med familj
tycker om min familj

Kommentarer
Postat av: Flisan

Ja vet hur de är att vara utan den man tycker om, de blir jätte mysigt sen när han väl komme rhem ska du se..=)
ni får ses kvällen innan han åker de hinns ju=)
Puss älski pälski

2007-06-19 @ 20:19:01
URL: http://PrinsessanFrida.blogg.se
Postat av: Mall

mm jag ska nog träffa honom på torsdag kväll...får skippa träningen men det skiter jag i :P

2007-06-19 @ 21:21:29
URL: http://granaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0