En hel dag med Kylie


Igår vad jag bjuden på en inflyttningensfest..
Det var trevligt...kände ingen bara Cyle så man fick lära känna nya människor
När vi väl skulle hem så hade jag svårt att få ut Cyle ur lägenheten....han hade blivit lite full haha...men men sånt händer.

Hade tydligen åskat inatt...jag hörde nånting trodde att det blåste enormt men det var nog åskan då..

Idag har jag och Cyle bara legat i solen å pressat..badat lite också men det är inte svalkande kan man säga..det är 32 grader i poolen hehe...
Han åkte hem för en timma sen å i morgon ska han åka till Hultan..vara där i 5 dagar...
Kommer sakna honom men tiden går nog fort för i morgon ska jag börja jobba..
Början klockan 8:00 på ICA...
Sen ska jag jobba resten av veckan 7-16...

Hoppas att alla haft en bra dag
Pussar
Saknar Cyle redan
Saknar min Stjärnsyster
Tycker om min familj och extra familj och dom två ovanstående

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0