Skrikande säng...

Oj oj oj...
först å främst säger jag GRATTIS Amanda....
Tack för att jag fick följa me...har vait trevligt idag..

Vi gick på bland annat i stan idag å shoppade lite å sen gick vi på bio..
Å jag säger bara fy fan vilken jävla unge...Malin är irriterad..
Ungen som sitter bredvid mig sitter å tuggar så högt han kan på sina chips..
Pappan till honom sa till en gång "kan du tugga lite tystare" men inget hände...
Han fortsatte att tugga på sina jädra chips...det är ett riktigt störmoment...
När chipsen var slut håller killen på med sugröret i colamuggen så det låter hela tiden...han störde mig yp 80 % utav filmen...det var inte så kul....
Pappan till ungen snöt sig lite då å då, å hostade rakt ut...fattar inte varför pappan säger till ungen å käka med stängd mun....fyn feen säger jag bara

Nej nu skriker sängen på mig att jag måste sova...å jag håller med den
Hoppas ni andra har haft en bra dag.

Massa pussar
saknar mor å far..
Tycker om min Cyle massor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0