Money money

Ännu en dag har gått..
Dagen började med
uppstigning klockn 05:50
Åt frukost där efter å sen bar det av till jobbet..
När man kommer till jobbet får man sätta igång ugnen..
samtidigt som det är igång slänger man gammalt bröd..t.ex sånt bröd vi bakade dagen innan..
Sen är det bara att baka nytt bröd..
Runt 10 går man på en kvarts rast å sen byter man av så den i kassan får rast..
Sen runt 13 tiden går man för lunch..
Undertiden brödet är i ugnen så rensar man fruk å grönsaker å sedan fyller på..
Sen när brödet är bakat å grönsakerna är rensade så kan det hända att vår ena leverantör Alimenta kommer och lämnar deras bröd till oss då får man fylla på det å sen har man antagligen fått ifrån skogaholm å så..
Eftersom vi är två på fruk och grönt så om frukten har kommit tididgt så börjar ena med det å den andra får packa upp brödet..
Ja så här ser typ en morgon/förmiddag ut för mig nästan varje gång jag jobbar :P

Å idag så fick jag besök på jobbet
min älskade stjärnsyster kom på besök..
det var trevligt..
Det blir lite roligare att jobba efter nån har besökt en..
man får som en ny energi :)

Å när jag slutade låg massa kuvert på bordet i personalrummet..
det var lönebrev...
hade inte pratat med min chef när jag började om vad min lön var så nu fick man reda på det..
Jag hade bättre lön än vad jag trodde..så nu är man glad..
kommer få massa pengar som jag jobbade ihop i Juni :P

Nej nu ska lilla Malin ta en dusch å efter det ska hon hämta pojkvännen vid tåget å sen ska vi äta..
Så kvällen kommer att tillbringas med Cyle..

Ha det toppen gott folk
massa pussar

Kommentarer
Postat av: Frida

alltid kul när lönen kommer och man ser vad man arbetat för =)

2007-07-12 @ 09:10:33
URL: http://PrinsessanFrida.blogg.se
Postat av: Mall

ja precis :P...

2007-07-12 @ 16:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0