Hurtigkurre

Idag jobbade jag som vanligt..
Det började med att vi inte fick upp dörrarna så kunderna kunde komma in..
vi var väl 5 i personalen som försökta öppa dom där dörrarna..
som tur var fanns det elektriker på plats och hjälpte oss..
Vi fick väl upp dörrarna 10-15 minuter efter att vi egentligen skulle öppna..
Har varit två yngre killar typ 10 års åldern eller nått inne å en ser ut att vara en tönt men han visas vara en riktig snattare så jag höll stora ögon på honom...han märkte nog det..
Sen var det den andra killen...Lena på jobbet sa att han verkade lite mystisk så hon bad mig att hålla ett öga på honom...
Det var ingen utav dom som snodde nåt denna gång vad jag vet...men läskigt ändå liksom...

När jag kom hem från jobbet satte jag mig vid tv:n...kände mig trött å seg men sen ringer Frida å piggade upp tillvaron..Hon frågade om jag ville hänga med å springa å jag kände att det kunde man göra..
Så Frida å jag sprang en runda i spåret...2.5 km...kändes skönt efteråt...fast jag bara pratade hela tiden, förlåt ;)
I början var det jobbigt men sen var man inte lika anfådd längre..

Nu sitter jag här hemma igen...framför datorn..
Man blev lite piggare efter rundan..
Fick nyligen reda på också att jag början 13 i morgon istället för 07:00...känns riktigt skönt.. :D

Nej nu ska jag runda av..
Ha det bra gått folk å en sak vill jag bara säga..JAG LÄNGTAR TILL LÖRDAG

Pussar å kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0