Homer och Crazy frog följde med hem

Det är en tradition att gå på Grönan en gång per år inte visste jag att jag skulle två gånger så nära inpå varandra..
Igår blev det nämligen Grönan igen.
Jag tog med mig mitt kära kusinbarn Jossan till Grönan..vilket blev en lyckad dag.
Solen sken å inget kunde gå sämre.
Vi åte kommunalt ifrån Ekerö, tillslut var vi äntligen framme vid Grönan.
Jag fick upp henne i berg och dahlbanan vilket hon tyckte var kul.
Vi gick spökhuset som kanske inte var lika kul eftersom det är läskigt...okej jag vet jag är 19 år men va fan man blir rädd :)

Mot slutet utav kvällen bar det av till spelstånden..När man väl börjar är det svårt att sluta...
Men vi spelade inte bort alla pengar...Vi vann hem en homer å en Cray frog...när Jossan körde för att försöka vinna homer så sa killen som stod där att om ni förlorar vinner ni en date med mig....så jag höll tummarna för att Jossan skulle vinna, vilket hon gjorde :)

Nej nu ska jag byta om och göra mig iordning...
Var jättetrött när jag gick upp...undrar hur min dag kommer att bli...kommer vara helt seg men men.
Ska snart till jobbet..ucha..hehe ibland känner man bara så men man tjänar ju pengar så man får väl tänka så, så att man får nån motivation till att jobba.

Ha den toppenbra dag
pussar å kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0