förlåt läsare...

Hej hej..
Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag...vet hur det är när man brukar läsa nåns blogg å sen skriver inte personen på skitlänge...blir så tråkigt då..anledningen är att jag har inte haft internet fick det igår...
Har ju inte haft internet pga av att internetbolaget vi hade Hemmanet hade gått i konkurs...
har uppdaterat mig lite men inte mycket...har lånat Fridas dator några gånger..

Nu sitter man här..
Har jobbat för det mesta i veckan..har varit kul men man blir så trött när man måste börja klockan 07:00 varenda morgon..
Igår var det party...
Jag, Frida, Marie mötte Emelie, Gabbi, Malin och Lina vid Danderyd sen bar det av till Clara..
Det var lite segt att komma igång för musiken sög i början men sen blev det party..är lite smått seg i bena idag men men sånt får man leva med..

Idag ska jag inte göra så mycket..ska bara packa pyttelite till när vi ska iväg..
ska åka till Katrineholm med mor med husbilen för vi ska kolla på när pappa ska cykla SM i morgon...
Jag hoppas på att han kommer bland dom 5 första...han har faktiskt kommit tvåa en gång å trea en gång...vad sägs som att vinna hans klass den här gången =)
Sen ska jag bara sova så gott i husbilen...man sover jättebra i den.. :)

I morgon är det ju SM å sen ska man hem..man kanske är hemma så man kan åka och hämta Cyle vid Arlanda..
Med andra ord betyder det att han kommer hem till Sverige i morgon :) Jaaaa

ja det var en låång uppdaterning men nu får ni äntligen läsa min blogg igen :)

Saknar min Cyle massor har inte träffat han sen dagen innan midsommar..
Tycker om mina familjer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0