fler som är....?

Ja fy F*n vad jag är irriterad nu på nätet...det har ju krånglat ända sen vi fick det...
Har inte haft internet sen onsdag för två veckor sen...först sa bolaget hemmanet att dom hade fel i hela Sverige å att allt skulle fixa sig...sen gick mamma å pappa in på nätet hos Bengtsberg å då kollade dom hemmanets hemsida å där ser dom att dom har gått i konkurs...yeey eller inte...
Så jag är fortfarande utan internet..får nytt internet igen på fredag hoppas jag..
Har inte kunnat sitta vid msn å pratat med Cyle...
han borde förstå att mitt internet inte fungerar heftersom jag inte pratat med han sen han åkte...känns jobbigt å tråkigt att inte fått prata med honom...men men blir kul när han kommer tillbaka
Han ska få en present då iaf...han har nämligen fyllt år nu när han har varit borta...

Aja jag orkar inte uppdatera så mycket just nu...blir så himla mycket att skriva annars...

Hoppas alla haft en toppenbra dag...
Saknar min Cyle..
Pussar å kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0