Stånd och mörkt

Idag är det vintersolståndet, det ska vara mörkaste dagen på året..
Så nu ska vi gå mot ljusare tider :P
Men nu undrar jag, vart är all snö som man ska ha på julafton?...visst det är vitt ute men det är ju pga all frost...

Idag har man varit med brorsan i Kista...hjälpte honom att köpa lite julklappar...
Träffade Marina där också :)...Hon är så söt...att det tog slut mellan henne å Niclas förstår jag inte men men sånt händer..

Frida hade velat åka in till stan för att fixa VIP men så blev visst inte fallet..
Förlåt om det har låtit som om jag inte orkat..
Men först trodde jag att du ville gå ut å det kände jag att jag inte hade lust med...
Hade tyvärr inte tid att åka till jobbet kände jag....hoppas att du inte är sur eller ledsen...Vill ha en glad Frida till jul..
Tycker om dig massor hjärtat....
Du hade fått meddela om du kände för att åka in så hade jag säkert följt med...
Även om det kanske inte lät så tidiare idag men efter lite mat så blev det bättre :)....Du vet ju att jag är inte så svår att övertala =)
Pussar till dig gumman...älskar dig mest!

Nu sitter jag med mor å far å kollar på West end star...
Man hör mammi äter chips så jag borde göra henne sällskap med det :P

Saknar mig Cyle massor...
å fick bekräftat idag att han saknar mig också =)

pussar och kramar på er alla
GranaQueen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0