Segt idag

Igår var det svårt att sova, men det kanske inte är så kontigt när man behöver avliva sin katt på julafton..

Idag vaknade jag runt 11 å sen åkte jag till Frida innan hon åkte iväg på kryssning med familjen..
Hoppas att ni får det kul där...själv kommer jag sitta här hemma med mor å far å hoppas på bättre tider.
Denna dag känns bara så seg...
Brorsan ska till tegel å jag lär ju inte komma in om han säger att han har köpt biljetter för att komma in...å förra året kom han dit vid 22:30 å stod å köa i en timma å kom inte in...

Ja, ja...jag får väl sitta här å typ bygga pussel eller nåt..

ha den bra dag
pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Helena

Oh vad tråkigt, beklagar verkligen. Jag vet hur det känns för min förra katt Mozart dog i våras. Vi fick åka akut till veterinären och avliva honom då han fick fel på njurarna.Hoppas ändå att du får en hyfsad fortsättning på julen!

2007-12-25 @ 19:05:25
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0