R.I.P på julafton...

Näää fy satan....min katt blev sjuk på julafton...pappa åkte in till djursjukhuset..
Under tiden vi sitter och äter så ringer telefonen...
Jag förstod att det var pappa som ringde å att han skulle säga att katten var död...

Mamma kommer ut i uterummet å gråter och säger att vi var tvugna att avliva våran katt...:(
Usch, jag mådde bara så dåligt...gick iväg och började storgråta...sen kom mamma upp och tröstade mig å jag började att må illa å ville spy men jag höll mig...
Nu mår jag bättre men antar att jag kommer smågråta innan jag somnar...
undrar om jag ens kommer att sova..

I morgon åker Frida på kryssning....själv får man vara här hemma...
Kanske ska höra med Josefina om hon är ledig i mellandagarna...

Ha det så kul i morgon familjen 2...
Å tack för alla julklappar...

Pusar och kramar från en ledsen Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0