Kryssning

I morgon bär det av för julbordskryssning med jobbet.
Men först ska man jobba..
Å nu har jag velat fram och tillbaka om vad jag ska ha på mig...
gud att det kan vara så svårt..
Jag ska därför ha nån väska så jag kan packa ner ett extraplagg...så får man se vad för slags kläder dom andra har :)
Hoppas bara man får det kul...
Skulle vara skittråkigt om man inte hade kul nu när man har sett fram emot detta.
Å nu har Chrisse bangat också...han är tydligen för sjuk för att åka med...å kan knapt jobba..om man lägger sig i tid å tar det lugnt när man nästan har blivit frisk så skulle man inte ha varit sjuk nu..
Aja han får väl skylla sig själv om han inte hänger på =)

Så imorgon blir det party party efter jobbet.

Ha det toppen här hemma..
Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0