Julstök

Idag har man städat och gjort fint i sina två rum..
Pyntat lite m.m.....så nu känns det bra..
Pappa var duktig att sätta upp och klä granen..så nu blir nog mamma glad när hon kommer hem :)

Ska slå in lite julklappar nu hade jag tänkt..
Men något som verkligen behövs nu för att få den rätta julkännslan är snön...å sen vill jag ha julmusik...:)
Nån som kan erbjuda sig att skicka några jullåtar?

I morgon är det dags för fredagsfräckis igen....får se vad jag bjuder på denna gång...

Har också fått en hälsning från Hawaii på msn :)
Men sen har Cyle inte skrivit så mycket mer, vi har skrivit om varandra, han är här när jag inte är här och tvärt om...
Usch varför ska det vara så stor tidsskillnad?....När jag går och lägger mig har han varit vaken i nån timma ånär jag går upp tidigt på morgonen ska han snart sova så man får inte så mycket tid att prata med honom..
Funderar på att ringa honom innan årets slut och höra hans röst :)

Ha det toppen
pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0