Jo som sagt

det jag skulle säga innan Frida kom och involverade min blogg var att jag behövde logga ur så att det inte blev något fel när hon höll på att trixa å fixa...
Men det blev ett bra resultat tycker jag eller vad tycker ni?

Måste tacka Frida massor

Idag fick man reda på att det var ett knivhot mot en rektor här i Vallentuna...det har hänt mycket saker här i Vallentuna nu på senaste tid...
Det hinner säkert dö fler personer innan året är slut om man ser hur mycket som har hänt nu dom senaste veckorna..

I morgon är man ledig å då är det nog dags att slå in lite julisar, ska kasnke åka iväg å köpa det sista...har bara nån grej kvar till Fridas julklapp å sen ska jag köpa hennes present...
Sen ska jag köpa en lite grej till "gris" också.. =)
tänkte att hon får den på fredag för sen träffas inte vi mer innan jul...

Gott folk, om ni har ett ljus tänt glöm inte att släcka det och håll koll på det då och då för annars kan det hända en stor olycka och då måste ni tillkalla brandkåren....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0