Järngänget

Igår blev det party party med Järngänget :)
Det var ju väääldigt länge sen vi var ute tillsammans..
Vårat motto var "ingen lycka utan lökar"

Det var utklädning på stor nivå...Vi klädde ut oss till Idoljuryn och hoppades på att vinna ett pris, men det visade sig att juryn bestod utav dom som var där och parta...Så vi skulle inte ha nån chans skulle jag tro...då röstar dom på snyggaste tjejerna med kortkort..

Idag har man jobbat...Blev fast på posten idag igen...
Men tillslut kom jag där ifrån och fick äntligen börja med mitt bröd...
Sen var det dags att plocka upp lite varor så att det inte såg så tomt ut..

I morgon jobbar man igen 10-18:30...ger bra med pengar men vill vara ledig...
aja jag jobbar å ser glad ut :P

Hoppas ni får en bra kväll
pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0