Fredagsfräckis

På en restaurang kom en bög in och sa till ägaren:
- Jag skulle gärna vilja ha en bit man för jag är så hungrig.
- Nää, jag kna inte ha bögar på min restaurang, då blir de andra gästerna bortskämda.
- Jo men snälla, jag är så grymt hungrig.
- Nej, nej, det kommer snart ett gäng vägbyggare som ska äta här och de hatar bögar!
- Jo, men jag kan sitta där borta i det hörnbåset och jag kommer inte säga ett knyst. Det kommer inte att märkas att jag är här, snälla, jag är så hungrig.
- Ja, okej då, men då får du hålla tyst!
Bögen går och sätter sig i hörnbåset, beställer in mat som han får serverad efter en kort stund. Medan han sitter där och äter, kommer vägbyggarna in och sätter sig först vid bardisken för en öl. Efter en liten stund säger en av vägbyggarna:
- Fy fan, jag är så kåt att jag skulle kunna sätta på en ko!
Då hörs det från hörnbåset där bögen sitter:
- Muuuuuu!


Okej detta fick bli veckans fräckis...
Dock kanske den inte är så bra men det finns så många att välja på och om jag inte får nån respons på vad ni gillar så kan det vara bra att variera lite :)

Ha det toppen
pussar och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0