Sommarplågan

Nu har denna måndag gått...
en hel dag i Sverige nu sen man kom hem från Grekland Rhodos...känns bra men hade ändå kunnat stanna i några dagar till..
Man saknar sommarplågan Linda lite saknar hennes "Hej Hej" å hennes "å sen" "Vart är den andra?" "ska vi spela kort" m.m.
Sen saknar man "åke" på kvällen hehe..
Bilder kommer inom kort...

Ikväll har jag spelat match mot serieledarna...vi ligger tvåa...det kändes som en seriefinal...för jag tror att om vi vann denna match så leder vi å om vi vinner resten så vinner vi hela serien å med andra ord kommer vi upp i divition 4..
Men som sagt vi förlorade med 5-0...men jag tycker det känns bra iaf..man ska inte deppa, börja tänka på nästa match istället. Å grejen var att Riala som vi mötte hade lånat folk från divition 3...känns som lite fusk men men vad ska vi göra?...dommarn va inte så bra..han dömde lite knas men men..han dömde lika mycket fel till dom som till oss..Jag är ändå glad...jag fick höra utav mina tränare att jag var bäst på plan idag...dom tyckte att jag gjorde en kanonmatch å det är alltid kul att höra
Nu ligger vi tvåa i serien å på lördag är det dags för en ny match...

Nu ska jag sova..ska jobba i morgon men börjar inte fören 12...
men ha det bra gottfolk
puss å kram alla söta människor därute..
Saknar MIN Cyle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0