Bättre sent än aldrig

Hahaha..
jag sitter här å skickar massa bilder från Rhodos till Frida...undertiden har jag käkat majskolvar å det fastnar ju bara i tänderna..
Men efter mitt ätande så har jag kollat igenom bilder på datorn å jag hittade äntligen studentbilderna..
jag är ju så dum så jag har ju inte skickat några tackkort än..(skäms) haha men som Frida skrev i sin blogg...bättre sent än aldrig :)
Så nu har jag äntligen fått fram bilderna å har valt ut nån bild..
Här är en utav alla dessa bilder..



Visst är jag lik mig själv på bilden när jag avr liten haha..eller inte

Snart ska jag åka å hämta pappa sen ska jag hjälpa honom med att göra massa sallad..
vi ska ha gäster ikväll för lilla pappsen fyller år..
så vi ska grilla å ha det mysigt..
det är Junior Eurovision songcontest ikväll också...får se om man kollar..

men ni får ha det så bra gott folk
puss å kram

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha fin bild :)

2007-08-31 @ 17:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0