Phuuh


Nu har det varit helg å äntligen är den där så kallade filosofiuppgiften klar...
Kanske inte blev toppenbra men nu borde han vara glad att man gjort den iaf.

Denna dag började med att man hade ställt klockan 05:45...jag gick upp klockan 05:00...man skulle iväg och övningsköra...Det gick ju ganska bra idag tycker jag faktiskt, fast skullle tänka på 4 saker men jag kan ju dom sakerna annars så det ska väl gå bra...

Just nu sitter man i skolan och har precis ätit...
Har snart svenska igen då man måste komma på något bra att skiva om till talet på nationella provet...
Ämnet är Moderna tider...

I morgon är det dags för att åka till hårfrisörskan...det var ett tag sen jag som brukar klippa mig ganska ofta ändå.
Får se vad som händer med håret. Ska klippa mig lika dant som sist tror jag...Ska färge eller göra något kul med håret också...vi får se hur det blir...hon har så gott som fria händer...får säga till om jag inte tillåter nånting.



Bye bye så länge...
dags att fundera på vad man ska skriva om till svenskatalet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0