Mösspåtagning


Ja i fredgas var det mösspåtagning i skolan
dagen började med att vi kommer till skolan 10:30 för att vi skulle berätta om vårat projektarbete men det kom ju typ inga å lyssnade så jag å Helene satte oss i solen å planerade kvällen istället :P
Vid 13 tiden fick vi den efterlängtade mösspåtagningslunchen...kycklingsallad :)

Senare på kvällentog jag med mig Elin till Rålisparken för att träffa Helene och hennes kompisar...vi skulle grilla å ha mysigt :P
Men Elin å jag köpte istället en grillad kyckling haha :)
Senare på kvällen så gick vi där ifrån...vi skulle dra oss ut på krogen...Det blev Claras...först var Elin å jag inte så sugna...vi var vääldigt trötta men sen försökte bland annat Cyle, Micke å Helene övertala oss...å det gick :)
Men jag är glad att dom övertalade oss för vi hade skitkul...
Väl inne på Claras så kollade jag å Elin runt....vi gick ner för en trappa å trode att det avr ett dansgov men et var visst toaletter....sen efter nån timma säger Helene att vi går ner å dansar....så det var visst en till trappa vid toaletterna för att kunan gå ner till ett annat dansgolv hehe...smart =)
Cyle hade sagt att han skulle bjuda på halva min å Elins inträde men blev inte så...han ville bjuda mg på drink istället...hehe sött av han...Han vareller är kanske man ska säga....en mycket trevlig kille...

Sen åkte vi hem typ vid tre tiden...så man var hemma vi halv fem :)

Med andra ord var den dagen lyckad....

Kommentarer
Postat av: Katta

"en mycket trevlig kille..." =P

2007-05-02 @ 18:55:01
URL: http://dishearten.blogg.se
Postat av: Mall

Japp å söt är han också :)

2007-05-02 @ 22:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0