Hallå där

Hej, det var inte igår. Har hänt ett och annat sen sist. Orkar inte ta upp allt, ni som känner. Mig vet redan det mesta. Kan iaf meddela att mitt körkort har lämnat mig i ca 2 månader :( Jag har lyckats köra för fort och det var en mycket dyr läxa. Borta vid Haga norra är det 70 men alla åker ju i MINST 90 så jag åkte på och trodde det var 90, följde trafikryttmen och körde visst i 104km/h, sen står polisen Carina med laserkamera och snäll som hon va drog hon av 3km/h men det hjälpte inte mig, det var fortfarande 2 km/h för fort....så nu är det 2 veckor senare och 3600 kr fattigare! Detta kommer definitivt inte göras om! Så tänk på det ni som kör, kolla NOGA på skyltarna. Ps. Passar på att blogga när jag är på väg till jobbet med bussen. Vi hörs när vi störs. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå där!! länge sen, hur mår du?

2012-06-26 @ 21:47:42
URL: http://natalies.se
Postat av: cv writer

When people work hard hthey get all results that he wanted and all the way around if you do not try to do.

2012-07-24 @ 14:39:33
URL: http://cvresumewriters.com/cv-writer.php
Postat av: written papers

Drivers should be carefully and attentive on the road when they drive a car.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0