Packa liten väska

Nu....Nu....Nu
Nu är det nära.
Idag står städning, tvättning och packning på schemat.
Det är svårt att packa, speciellt när man ska åka låångt låångt bort och man ska luffa runt.
Man får inte ha för mycket med sig. I Thailand kan man köpa kläder om det vore så samt att man kan lämna in sin tvätt på gatan rätt över :)



ÅÅh jag börjar nog få resfeber.
Ikväll ska pappa och jag sitta hos Arlanda polisen för att fixa ett provisoriskt pass, eftersom att mitt pass går ut 6:e Juli så gäller inte mitt pass :(
Jag måste med andra ord lägga ut 980 kr för ett pass som bara gäller för resan.

Nej nu måste jag slänga i en maskin tvätt, sen ska det börja packas.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0