Jag ORKAR INTE!!!!!!!

ÅÅH AARGH BAAH!!!
Det är ilska, sårbarhet som jag känner nu. Jag är uppe på träningar kämpar på ganska bra, och jag får spela i B-laget, visst, det är inget fel med det men när man nästan alltid får spela när det är ihopplockat folk från 97:orna och 95:orna och några från oss så är det inge kul. Jag blir inte taggad, jag blir osäker och det gör att jag inte visar min bästa sida på planen. Jag behöver beröm och uppmärksammas för att bli en bättre spelare.

I morgon är det B-lagsmatch och det är 7st 97:or och kanske 6st damlagsspelare till matchen, vi har nämligen A-lagsmatch precis innan så vi har inte tillräckligt med folk. Om vi inte spelar i morgon blir det WO och då lär jag aldrig få spela igen....

Jag är så jävla snäll och ställer upp, vi har poolfest hemma i morgon som börjar 14 och matchen börjar 15.30.

Idag hade jag en tanke att i morgon blir min sista match för detta är inte kul längre. Jag gillar fotboll det är en kul sport men när man kommer i andra hand så är det inte kul.

Men jag ska fortsätta kämpa!! JAG ÄR STARK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0