Jag lever

Nu var det länge sen sist, I know.

Vad häner i mitt liv då?

Jo, jag har ju sånglektioner på måndagar och har bara haft två så kan inte direkt säga om det går bra eller ej. Men sist fick jag en läxa och det var att lära mig själva låten FIX YOU av Coldplay.
Den är lite svår men kul att sjunga :)

Sen har jag gått och blivit dunderförkyld :( aldrig kul, speciellt inte nu när det är slutet på fotbollen och folk behövs.
Just nu behövs jag, Lina får inte spela mer tyvärr :( hon är skadad, eller det är något med knät.
Så nu blir det jag som får stå, men sa nej till matchen sist eftersom att jag var så himla förkyld. Som tur var ställde Linda upp i målet och hon gjorde ett kanonjobb :) Vi vann Wohooo, nu är vi säkrade platsen kvar i trean.
Två A-lagsmatcher kvar och då ska jag vara med.
Men först B-lagsmatch på onsdag, är lite snuvig fortfarande, men det har blivit bättre så jag kommer spela :)



Har myst och lket lite lugnt med Tove i helgen också, hennes söta mamma fyllde år så vi var där heela kvällen lång :)
Var på marknad idag också, köpte lite brända mandlar och godis.


(saknar detta hår lite)

Nu blir det snart sängen för sömn är den bästa medicinen :)

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0