"Vill du bada med mig?"

Igår var ingen bra dag.
Jag åkte ner och tränade i Tellushallen, ställer mig parkerad mellan cykelställen som dom flesta brukar göra.
När jag sätter mig i bilen för att åka hem så sitter en liten jävla lapp på rutan. Parkeringsböter!!!!
För att jag ahr ställt mig på gångväg/cykelparkerning.
Men vad fan, det finns ju knappt parkeringar utanför och så vitt jag vet har folk stått där i måånga år.
Aja, det var 2 till vad jag vet fårn fotbollen som fick böter så jag är inte ensam.

Idag har jag hunnit fundera lite på vad jag ska göra av dagen.
Hade en tanke att jag skulle ta med Tove och bada nån stans men sen funderade jag lite istället på att kanske handla hennes present istället.
För några minuter sen så ringer Tove. Då får jag frågan "Vill du bada med mig?"
Hur söt får man vara. Så jag och Tove ska bada medan hennes föräldrar kommer sitta i nån bubbelpool och njuta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0