Stressad

Nej, det blir ingen träning.
Jag känner mig för stressad för att träna.
Jag började min städning lite sent, men satt ute och njöt i solen ett bra tag idag och det behöver man ibland.
Men när jag väl bestämmer mig för att städa så vill jag få det gjort och så vill jag göra det ordentligt.
Jag är inte klar än.
Ska dammsuga hela stora huset och även ute i min lilla stuga.
Tänkte även torka golvet ute i stugan också.
Sen ska jag hinna med att tvätta något.



Men nu ska jag laga lite mat och sen fortsätter jag med min städning.
Om jag blir klar tidigt så ska jag köra lite Zumba.
Beställde hem det och fick det idag på posten så nu blir det träna av :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0