blir trött på att vela!

Igår innan träningen velade jag fram och tillbaka om jag skulle träna eller inte.
Var sjukt trött efter jobbet, ville bara vara hemma.
Beslöt mig tillslut att träna.
Det ångrade jag lite för det var beep-test.
Jag har varit sjuk och har knapt tränat ordentligt på en månad plus att jag är förkyld.
Men jag körde och sprang så mycket som jag orkade, det var inte så länge men jag hoppade inte av först,vilket jag är glad för.
Jag klarade nog av med flåset men magen spökade och det kan bero på att jag inte hade ätit middag innan.

Idag är samma problem.
Jag håller på att städa här hemma och har en del kvar.
Idag vill jag träna men jag vill självklart bli klar med städandet för jag hinner inte med det någon annan dag i veckan.
Jag får öka lite nu så åker jag och tränar sen när jag kommer hem sätts dammsugaren igång och dammtrasan i högsta hugg.
Sen lite mat på det och sen måste jag sova eftersom jag börjar 7 i morgon.

Men nu ska jag plocka klart sen blir det nog träning,

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0