åter igen

Det var ett tag sen jag skrev nu.

Spelade match i lördags, jag hade en otroligt dålig dag, behöver inte prata så mkt om matchen, tog dock en straff :)
Vi var sedan på 130-års fest, som jag har längtat.
Jag har varit så nära på att försäga mig om presenterna till denna dag men klarade mig.
Dom fick fina fotavtryck på lakan från mig, mamma, pappa, mormor, morfar, bror + flickvän, bror + sambo + 2 barn :)
Kvällen var mycket trevlig.

Sen när man vaknar så är man superförkyld och det sitter fortfarande i.
Har inte tränat på hela vecka. Hatar denna förkyldning, skulle inte förvåna mig om det är pollen, fast vet i tusan om Cleratin hjälper mig, känner mig varken bättre eller sämre.


Ikväll är det iaf dags för lagfest med fotbollen.
Ska bli trevligt.
Grilla och ha det mysigt.
Dock blir jag inte kvar så länge, ska upp och jobba tidigt i morgon.
Hoppas jag hittar också, vet bara att jag ska till Brottby.










(några härliga bilder från Tyskland)


Måste snart göra mig iordning, ska bara se vad man ska ha för kläder på sig.

Puss och kram från mig

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du får en trevlig kväll Malin :)

2011-06-02 @ 17:42:17
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

- nice pics!

2011-06-18 @ 13:53:22
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0