Harka

Vi var bara hem och vände.
Kom hem i onsdags kväll, tittade på skitmatchen mellan Sverige och Japan, förlåt men dom spelade inte bra.
Dom gick ju inte på, eller jo, men det var försent, dom sprang ju när dom andra hade fått bollen.

På torsdagen var jag, mormor och två av mina kusiner på bilbingo.
Var ju så nära på att vinna men icke sa nicke.

Nu är vi iaf i Harka.
Igår fiskade vi och jag fick dom två första men sen var det bara mörtar :(
Innan middagen så plockade jag blåbär, och efter maten plockade jag lite till så i morse fick vi blåbär till frukost, det räcker till i morgon också :)
Men ska plocka lite till för ikväll står vi för middagen och det blir trerätters.
Mamma står för förätt som är sparris inlindat i lax och pepparrotsost.
Pappa står för varmrätt som blir lite skaldjursblandning med nån stuvning
Jag står för dessert, det består av egengjort chokladmousse, lite mango, egenodlade jordgubbar och självplockade blåbär :)


Nu blir det nog lite fiska igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0