Men AAAAAAAH!!! :@

Men åååh vad irriterande. Jag var så taggad för cup, har förberett en pastasallad med bacon. ÅÅÅ, jag är lite smått irriterad att jag får reda på detta 21:40. Vi som skulle ha samling 07:15 i morgon, så jag hade ju planerat att sova snart men gaaah nu kommer jag sitta här ytterligare en fredagskväll utan att ha något att göra.

Jag frågade till och med i gästboken tidigare idag, typ vid 17 tiden om vi verkligen ska vara 6st spelare. Dom började kalla 95:orna som först å främst skulle spela och det gjorde dom i onsdags, men va fan, så sent. Så nu är det inte så många som kunde, så ja, nu blir det ingen cup!!!!


Jag som ville spela.
Jag som skulle visa hur bra jag är.
Jag som ville spöa skiten ur dom andra laget.
Bevisa för tränaren att jag ska vara där.

Men NEJ, jag ska ha en tråkigt jävla hemmakväll denna fredag igen. Okej hemmakvällar är mysiga, men känner nu att om jag hade vetat detta tidigare kunde jag kanske ha hittat på något kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0