All start again

Ni minns säkert stt jag har legat lågt med fotbollen jus nu.
Men idag gav jag det en chans.
Jag åkte ner till träningen, och tänka sig jag tyckte det var kul.
Fast känner ändå inte samma glöd till det som till volleybollen.
Men som det ser ut nu så kommer jag variera mellan båda sporterna så mycket som jag orkar.
Jag har flera träningar i veckan

Söndagar
- F 98 (målvaktstränare för dom)
- Fotboll (samma tid som F98)
- Volleyboll (på kvällen)
Så det lutar åt volleyboll på söndagar och 98:orna när jag känner att jag inte har för mycket

Måndagar
- Fotboll

Tisdagar
- Volleyboll

Onsdagar
- Fotboll

Torsdagar
- Volleyboll

Jag tror att min kropp kommer ta stryk om jag verkligen kör allt så jag ska verklgen känna efter hur min kropp mår.
Dock mår jag väldigt bra av att träna men jag får inte träna för hårt.

Nej nog om träning, nu ska jag sova för i morgon är det jobb.

PUss på er

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja men du ser ju? Rubriken till ett annat inlägg har kommit där längst till höger och menyn har flyttats ner till under bloggen. Den har liksom totalt spårat?

2011-01-13 @ 21:11:03
Postat av: Josefin

längst till vänster*

2011-01-13 @ 21:11:50
Postat av: Josefin

Jag vill att menyn ska vara där den SKA vara. Hela bloggen är ju helt kaos. Sedan har en rubrik hamnat till vänster om min blogg. Ingenting verkar fungera. vet inte hur jag ska göra?

2011-01-13 @ 22:19:48
URL: http://dances.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag vill att menyn ska vara där den SKA vara. Hela bloggen är ju helt kaos. Sedan har en rubrik hamnat till vänster om min blogg. Ingenting verkar fungera. vet inte hur jag ska göra?

2011-01-13 @ 22:19:51
URL: http://dances.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag fattar inte vad du menar??

2011-01-15 @ 12:52:34
URL: http://dances.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0