Ny design

Jag vill ha en ny design på min blogg men jag är ingen höjdare på att fixa det. Om det finns någon snäll skäl (eller hur det stavas) där ute så säg till :) Förövrigt är det något fel på min blogg. Efter att jag började blogga från mobilen så kan jag inte lägg upp bilder, jag kan inte välja att ha det centrerat osv. Nej nu ska jag ta bort datorn för jag har ingen ork kvar nu att röra armarna/fingrarna. Det var jobbigt nog att flytta sig från sängen tll soffan. För er som vet hur jag bor så sov jag inne i stora huset i natt, lite jobbigt att sova i min stuga när mam mår skit och det inte finns någon toalett. kram från sjukstugan BLÄÄ

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ingen kan lägga upp bilder på bloggen via mobilen om man bloggar på blogg.se :)

2011-02-22 @ 21:36:13
URL: http://Fannyedstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0