Helgen är slut

Nu är helgen slut. Den Började på Rånäs slott med konferance. Sov kvar från fredag till lördag, efter några timmar åkte jag och min målvaktstränare vidare till stadshagen för träningsmatch. Jag var måttligt glad på dom andra tränarna som ville att vi skulle köra match när det hade varit typ -25 grader på morgonen. Dom sa att det var -7 sen 2 timmar efter men det var ju fan i solen, det var -15 i skuggan. Men men vi spelade match iaf, var inte så kallt när man väl var på planen men var svinkallt att sitta en halvlek. Blev förlust men vi hade ändå övertag tyckte jag, menmen. Efter matchen åkte jag hem sen fortsatte jag vidare på äventyr hahah Idag så åkte jag, mamma och pappa till Tove, Hugo, Jocke och Frida. Myys, jag och pappa busade massa med Tove, hon kommer nog sova gott i natt, fast det kommer nog vi också för vi känner oss lite småtrötta nu :) I morgon är det en ny arbetsvecka, inget jag är jättesugen på just nu men men jobbar man inte får man inga pengar :) puss på er nu ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0