Fredag

Nu är det åter igen fredag!

Ikväll har jag lite planer faktiskt.
Klockan 20:00 kommer Patrik och Filippa och hämtar mig, vi ska till Skarpängshallen i Täby för att flickor 98 ska spela Täbyblixten (en fotbollscup).
Den varar i bara 2 timmar så det kommer gå fort :)

I morgon kommer jag spendera halva dagen i Södertälje för att spela beachsoccer med fotbollslaget.
Det kommer bli en rolig upplevelse.
Snacka om att jag kommer vara mör i kroppen i morgon kväll.
Om vi vinner så får vi biljetter för att spela beachsoccer i Åhus i sommar, jag vill så gärna åka dit men tror inte chanserna är så stora, men man ska aldrig säga aldrig :)

På kvällen i morgon ska jag hem till en gammal klasskompis på middag (fast jag kommer efter middagen eftersom jag har ju turnering/cup) men sen blir det att umgås med lite nytt folk.

På söndag lär jag vara trött men har inga planer. Får se vad dagen har att erbjuda.


Förövrigt.
Idag fick vi en "kompis" på frukt å grönt idag.
Hon heter Unni Onion, Tyvärr stannade hon inte kvar hos oss men jag och Jessica tog fina bilder på henne.
Bilder kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hoppas ni vinner!!!! :)

2011-02-04 @ 19:40:42
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0