Ny vecka

Nu är det en ny vecka och nya tag.

Igår var det match och jag var kallad som utespelare =)
Var taggad och tänkte "fasen vad roligt att få spela lite" (även fast det kanske kunde varit i 10 minuter men ändå)
Men det blev inte ens 10 minuter, nej det blev 0.00 minuter på planen.
Men jag värmde bänken så bra så =)
Det är okej att sitta på bänken hela matchen om man får veta det lite innan matchen. Men det är inte kul att sitta där en hel match med hopp om att få komma in och aldrig komma in.
Aja, det kommer fler matcher och jag får hoppas att man kanske får nån speltid =)

Ny är det som sagt ny vecka.
Ingen träning idag för den var inställd (antar för att det var en hård match för dom andra igår)
Jobb mån, ons, tors, fre denna vecka träning tis och tors. Sen är det både A och Blagsmatch på lördag men jag kan inte hjälpa till tyvärr, ska servera på en 50-års fest då (bestämt sen en tid tillbaka) =)

I morgon ska jag umgås med mina kära Tessi och Michan :)
Medan Michan är i skolan ska jag och Tessi snacka skit och baka =)


Nej nu ska jag se på tv sen dags att sova.

Förövrigt så vill jag ha hjälp att få samma gnista till fotbollen som jag hade förut.
Men den kommer lite då och då men vill ha den jämt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0