Fullspäckat

Oj vad jag har varit dålig på att skriva.

Förra veckan bestod av myycket jobb.
Denna vecka är lugnare,men trodde att den skulle bli lite fullokad, men saker och ting ändrades =)

Träningarna började idag igen, kommer sova så gott i natt.
Både A och B-lagsmatch i helgen, men vad jag vet just nu ska jag bara spela A-lagsmatch :)

Juste, måste berätta.
Fick höra idag på träningen att det ska vara nån filminspelning eller tror det rättare sagt är en reklam som ska spelas in i stan om typ 2 veckor.
Dom ville ha några fotbollsspelare och jag kommer nog vara på plats =)
Det är nån reklam för Öl och vi får pengar för det =)

Visst låter det kul, vi kommer nog stå och trixa lite med boll eller nåt =)

Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0