Varning!

Idag har det fan blåst mycket.
Jag skulle ner till brevlådan och hämta posten.
När jag går ner så ser jag att vårat stora tält har blåst ner till brevlådan.





Kan ni förstå...detta stora tält har blåst iväg.
Mamma kollade till det igår och då var det stora betongblock längst långsidorna och allt var nerdraget så det skulle inte kunna komma in någon vind.
Men jodå, vinden smög sig in nån stans och detta tält blåste iväg.
Tur att jag var hemma så att det inte åkte ner på vägen.
Fick hjälp av store store bror som var snäll och åkte hit.
Det var inte det lättaste att flytta på men nu står ställningen på tomten och presseningen ligger inne i huset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0