Tyskland

Nu är det snart dags för Tyskland.
Jag håller på att packa lite smått men det är så tråkigt...Men det är ju skönt när det är klar :)
Jag vet inte riktigt vad jag ska ta med förutom massa fotbollskläder :)

Vi ska på träningsläger:)
Åker tidigt i morgonbitti, sen kommer vi ham igen på måndag kväll.
Kan hända att man lägger in något inläggom man får tillfälle, men räkna inte med något.

Lite badkläder ska packas för vi kommer bo på något bra hotell med pool å allt :)


För övrigt är jag den enda målvakten som ska med, fråga inte vart dom andra är eller ska göra men jag åker med iaf :)
Lite tråkigt är det men nu har jag gett bort alla mina tider för att åka med och jag kommer ju få träning :)

Nej nu måste jag fortsätta packa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0