Torsdag

Igår var jag som sagt och sprang lite med pappa och Bessie.
Sen på kvällen så satt vi alla här uppe och jag och pappa gick ner för att fixa lite, sen kom jag upp igen och då morrar lilla sötnosen på mig, som sagt, hon är lite rädd och är en vakthund och vid det tillfället vaktade hon mamma för det är mamma hon känner bäst.
Hon och jag kommer bli kompisar en vacker dag :)

Idag är det jobb 15-20 sen klockan åtta så är det träning så jag ska skynda mig från jobbet till träningen.


Förövrigt är det inte långt kvar tillmin födelsedag.
Jag fick ett brev idag från "patricia" där det stod "grattis på födelsedagen" och att dom erbjöd middag förmig och mina vänner för halva priset.
Det var ju trevlig :)

Nej nu dags för jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0