Förvirrande

Livet är inte alltid en dans på rosor...

Är inte jättetaggad på fotbollen för tillfället.
I tisdags blev jag uttagen till A-lagsmatch men får sitta på bänken, helgen innan frågade jag om jag skulle spela ute eller stå, då säger tränaren "Du kommer nog bli reserv om någon skadar sig, men framförallt reserv till målvakt"....Vi har då aldrig haft reserv förut...sen precis innan den matchen så säger tränaren "Du kommer nog få spela iaf"...jag taggar till som tusan för att hoppas på att få komma in, men nejdå där sitter jag på en kall bänk med massa mygg i 90 minuter.

I torsdags var det A-lagsmatch igen men jag blev inte kallad.
Jag blir där emot kallad till B-lagsmatchen i söndags och där kämpar jag skiten ur mig.
Några som kollade har sagt till mig i efterhand att jag var jätteduktig på backen och jag var en av dom få som kämpade igenom hela matchen, och tacka fan för det, jag känner fortfarande träningsvärk i mina ben, men A-lagstränaren ser ju inte hur duktig man är.

I morgon är det A-lagsmatch mot DIF, vi vann sist då stod jag i mål men nu är jag inte kallad, ena mittbacken som är jätteduktig har fått en skada så dom tog bort henne och kallar in en mittfältare istället, varför kanske inte kolla om jag kan för jag är även en duktig mittback har jag fått höra från A-lagstränaren men nejdå, då tar man in någon annan....
HUR TÄNKER DU MÄNNISKA!!!!!!

Längtar till nästa år då vi förhoppningsvis får en ny tränare
En tränare som kommer utifrån och inte sett nån av oss spela.
Den tränare vi har favoriserar sina 93/94:or som han tränade innan damlaget (vi har slagits ihop med 93/94:orna)



Oj förlåt, nu blev det ett långt inlägg men ville skriva av mig och det känns lite bättre.

puss


Kommentarer
Postat av: Johan

Jag ska jobba och ta det lugnt. Också blir det många Arsenal-matcher på puben Sir Toby´s.

Hoppas du får en fin höst och mer speltid i Alaget.

2010-09-14 @ 19:00:23
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/
Postat av: Frida

på dom malin!!!

jag kan kutta dom om du vill!

Puss älsk

2010-09-14 @ 19:30:06
URL: http://prinsessanfrida.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Du flyter på hör jag det! Skönt!



Jag pluggar och allt vad det innebär, hehe.

kram

2010-09-14 @ 21:49:47
URL: http://slipsens.se
Postat av: Marcus Å

Jag pluggar Kultur, samhälle och media. Sista året så nu ska jag börja söka praktik också, hur kul som helst. Samtidigt som det är lite läskigt för tänk ifall man inte får tag på en plats...



Tack för tipset! Ingen bloggfest i år eller?

2010-09-15 @ 20:53:44
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0