Fan vad jag är taggad

Sitter i lugn och tittar på tv.
Mobilen ringer, ser att det är Tulle.

"Hej, det är Tulle, vad gör du?"
"Hejsan, nej jag gör inte så mycket"
Jag förstår redan varför han ringer...
"Du jobbar inte idag va?"
"Nej idag är jag ledig så jag har inga planer"
"Okej vad bra, för Lina har känningar i foten och kanske inte kan spela"
"Ahaa vad roligt..." säger jag fast mer skämtsamt
"Nej det är ju inte roligt, det är varken kul för Lina eller laget"
"Nej, men ska jag vara med som reserv då?"
"Ja, eller jag bestämmer mig på plats, men jag tror att du får spela så förbered dig på det"

Så nu är det bara att tagga till match.
Dock uttryckte han sig lite klumpigt att laget tycker det är tråkigt, men jag hoppas att han menar att laget tycker väl att det är tråkigt att Lina har gjort sig illa (alrdrig kul med skada).
Men nu ska dom vara glada att dom har mig i målet...idag ska jag bevisa att det är där jag ska stå =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Heja dig!! :) Lycka till.

2010-09-19 @ 12:06:22
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: marie

Visa att det är du som ska stå där nu!!!

2010-09-19 @ 18:24:26
Postat av: Sandra

Hur gick det? :)

Haha knäppa tränare finns det gott om, pga jag gillar våran ville jag verkligen verkligen verkligen vinna idag. Hon hänger rätt löst nu :(

Ja absolut, saknar diiiiig <3

Tack tack. Blev 1-1, man ska tydligen vara nöjd men jag är itne det i alla fall.

Puss&Kram

2010-09-19 @ 20:14:02
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ah där ser man :) Kul, kul.

Jag tycker nog vi skulle ha vunnit men vi är för mesiga i alla närkamper och då vinner man inte. Måste gå in mycket tuffare.

Där ser man, inte så mycket tid att visa upp sig då direkt... =/ Aja, better luck next time.. för oss båda :) Pussis <3

2010-09-20 @ 03:14:04
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Kim Ekholm

Nå, fick du spela??? =)

2010-09-24 @ 18:19:25
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0