Tjuv och polis

Vet ni?
Jag är sjukt taggad för kvällen.
Jag och Tessi ska på Polis och Tjuvfest =)
Jag kommer vara polis och Tessi Tjuv, ikväll kan man kanske fånga sig en kille ;)

Ska även bli kul att träffa alla igen som man umgicks med i somras, eller första och sista dagen på semester =)


Ska försöka få någon bild ikväll så ni får se hur snygga vi var :)

Nu ska jag börja packa en liten väska, eller ska ta med mig filt och mjuktisbyxor, blir nog att vi sover kvar där och förra året minns jag att det var lite kallt i lokalen.
Sen om det blir så mycket sömn, det vet man aldrig haha..

Hoppas ni får en toppenhelg.


(en gammal bild, men lite roligare med ett inlägg med bilder) :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Nu köööör vi snygging ;) <3

2010-10-30 @ 14:26:10
URL: http://terraberras.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0