Vem är jag?

Slinker in ett snabbt inlägg...

Det är sjukt mycket på jobbet, folk är sjuka, jag får jobba för två (känns det som iaf, fast igår fick jag faktiskt jobba för två) vet knappt vem jag är snart
Jessica gumman är sjuk :( Men de tär fler som är sjuka på jobbet.
Det finns knappt nån att ringa, folk är sjuka, folk går i skolan, folk ställer inte upp.
Just nu är det jag och en kille på jobbet som ställer upp för alla.

På lördag ska jag använda mitt presentkort jag fick när jag fyllde år.
Jag och mamma ska gå på hamam och bara njuta.

Jag och mormor bakade härom dagen också...
Här är lite resultat



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gumman min!

Åh vad gottigt det där såg ut. Mumma.

Vad roligt att en av dem kan ställa upp. Nej, det där är himla svårt :( Förstår vad du menar.

Om det är billigare på torsdagen så boka absolut, du får komma när du vill. Jag hämtar upp dig var som och när som hade bara varit underart kul om du kunde komma :) Så är det billigare o bättre på torsdagen så go for it tycker jag inga problem för mig.

Puss&Kram

2010-11-25 @ 22:02:49
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0