Nu får det vara nog!!!!

Jag har blivit så usel på att skriva....Förlåt

Men har inte så mycket mer att skriva


Igår var jag med min vän och kollade på skräck....filmen paranormal activity var filmen som vi såg, det tog ca 30-40 minuter innan det verkligen hände något.
Idag har jag inte gjort något, legat på soffan och haft tråkigt.
Inget planerat på heeela helgen, det känns som en tråkig helg rent ut sagt, eller ja igår var det kul men nu känns helgen låååång.
Ikväll händer inget, sitter och tittar på tv med mamma och pappa.
I morgon är det farsdag, tror inte det händer något direkt speciellt i morgon heller men jag får väl hitta på något.

Varför är det så här...När man är ledig så händer inte mycket (eller oftast) och dom helger man jobbar, ja då händer nästan allt.

Nej nu ska jag inte deppa, tar bara onödig energi.
Tillbaka till Så mycket bättre som är på tv nu



ÅÅh längtar tillbaka

Kommentarer
Postat av: -

http://dances.blogg.se/2010/november/missforstand.html#comment

2010-11-17 @ 22:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0