Boooring!!!

Hej gott folk!

Igår var jag på jobbet efter det blev det fotografering hos Fotograf Tommy i Vallentuna =)
Senare på kvällen blev det mys med tjejerna...var ett tag sen vi sågs nu igen så det var mycket trevligt =)

Idag har jag varit ledig hela dagen.
Satte klockan på 9 för att skjutsa mamma till jobbet.
Vad har jag gjort sen?
Jag har skrivit massa kladdar på alla mina hemuggifter, sen satte jag igång wii fit och körde många av Yoga övningarna och styrkeövningarna, känns lite i kroppen nu.
Tror att det är något som jag kommer fortsätta med :) Lite enklare att sätta igång wii än att pallra sig ner till gymmet =) Sen måste jag köra igång med min rehab igen, kan ju inte bara skippa det. Blir inte direkt bättre i mitt knä om jag inte tränar.

Helgen som var så var det ju polis och tjuvfest
Här är en annan bild =)


Sen har jag ju färgat och klippt håret





Nu ska jag sitta ensam ikväll och försöka roa mig med något.

Ha det toppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0